` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

piątek, 31 stycznia 2014

Nigdzie nie kupisz szczęścia, miłość daje je gratis.


Wróciłam z lodowiska. 
Po szkole Kama z Frytą wpadły do mnie. Nie obejrzałyśmy naszego serialu, bo nie wstawili jeszcze odcinka z napisami.. 
Na lodowsku podjechał do mnie jakiś chłopak i tak zwyczajnie zagadał.. Przedstawił się, a potem co chwile do mnie podjeżdżał i rozmawialiśmy. Był okej, co prawda nie mój typ, ale miło nam się rozmawiało. Powiedziałam mu w pewnym momencie, że mam chłopaka, żeby nie robił sobie żadnych nadziei, a on oznajmił, że jest zaskoczony. Nie zraziło go to, rozmawialiśmy potem dalej. I tak zleciała cała godzina.. Na koniec powiedział, że miło było mnie poznać. Straszna z niego gaduła była.. Sama zaczęłam nawijać bez końca..
Opowiedziałam to wszystko Dawidowi, ponieważ nie potrafię przed nim cokolwiek trzymać.. Nie ma się czego obawiać, bo ten chłopak nie jest w moim typie ;D.