` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

niedziela, 12 stycznia 2014

Prawdziwe szczęście jest tam, gdzie Ty jesteś teraz.



Kochanie, jesteś całym moim światem. Nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie, za bardzo się przywiązałam. 
To jest w sumie zabawne.. Pamiętam tak jakby to było dokładnie wczoraj, kiedy Cię poznałam. Bardzo mi się spodobałeś i w sumie od samego początku zrobiłeś na mnie ogromne wrażenie. Chciałam Cię tylko poznać, na nic więcej nie liczyłam.. Nie sądziłam, że się we mnie zakochasz, tak jak ja w Tobie. Pamiętam nasze wszystkie wspólne chwile i czasami Twoja pamięć mnie rozbraja <3 
Kurde, masz straszną obsesję.. bo Twój brzuszek jest po prostu zajebisty <3 Ogarnij się w końcu !
Ej, jesteś pierwszą osobą, na której tak bardzo mi zależy. Ostatnio często mam dziwne napady humoru i mam ochotę zrobić różne głupie rzeczy, ale wtedy przypominam sobie, że coś Ci obiecałam. Nie potrafię złamać tej obietnicy, bo wiem, że i Ciebie by to zabolało. A ja nie chciałabym Cię zranić.. 
Kotku, jesteś zajebisty w tym co robisz i jestem z Ciebie po prostu taka dumna ! Mówiłam Ci już, że nie przypuszczałam, że ktoś nagra o mnie kawałek. I właśnie Ty to zrobiłeś. Co prawda jeszcze niegotowy, ponieważ nie ma, jak to powiedziałeś, masteringu, a gdy już będzie.. Zakocham się w nim *.* Chociaż już to zrobiłam..
Nie wiesz nawet jak bardzo się cieszę, że Cię mam. Za każdym razem kiedy się spotykamy serce mi bije mocniej i mam tą zajebistą świadomość, że mam dla kogo żyć. 
Nie widzieliśmy się przez weekend, ale wiem, że go nadrobimy. Przez cały ten czas myślałam tylko o Tobie. Chciałabym zrobić wszystko, żebyś był ze mną szczęśliwy.
Kocham Cię, Dawid ;*