` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

niedziela, 9 lutego 2014

Bez przyjaciół życie nie miałoby sensu.


Jeszcze tylko tydzień i ferie <3
Nie mogę się ich doczekać.. Mam już nawet plany. W pierwszym tygodniu spotykam się z dziewczynami w Świebo, Sadach, Ścy lub Piotrowicach. Możliwe, że zorganizujemy jakąś wspólną nockę :D Oraz oczywiście będziemy mieć więcej czasu z Dawidem <3 Natomiast w drugim tygodniu jadę z Ewą do Roksany, żeby.. się dobrze bawić :D Hehe <3 Właśnie odezwał się mój drugi przyjaciel, z którym też będę musiała się spotkać. Koniecznie ! 

Jutro szkoła.. Jestem już nią taka zmęczona.. Pewnie i tak szybko zleci jak ten ostatni tydzień. Maluję teraz pracę do szkoły czarnym cienkopisem. Nie mam pojęcia kiedy ją skończę.. Mam teraz totalny brak czasu. Koledzy, których poznałam w ostatnim czasie chcą się ze mną spotkać, pogadać. Czuję się w dziwnej sytuacji, ponieważ mam chłopaka, a oni chcą się ze mną spotkać sam na sam.. Nie wiem czy w ogóle powinnam się godzić, ale jeżeli to ma być tylko zwykła rozmowa to czemu nie.. Wiem gdzie jest granica i co mi wolno. 

A teraz mała reklama insta moich Pyśków:
/patrycjaolech - mój kochany Fryciak ;*
/kamila9705 - moje kochanie ;*
/sylwiajestem - mój szalony piercer ;*