` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

piątek, 14 lutego 2014

I znów się do Ciebie przytulić, by poczuć, że świat dla mnie nie istnieje, że dla mnie świat to Ty !

Frycix mój fotograf ;*

Walentynki.. Właściwie to jest przecież dzień jak co dzień.. 

Miałam nadzieję, że chociaż dziś się zobaczę z moim chłopakiem, ale niestety nie miałabym jak wrócić do domu.. Nie ukrywam, jest mi strasznie przykro i smutno. Nigdy nie spędzałam jakoś szczególnie tego dnia.. W szkole na kilku ostatnich lekcjach nie kontaktowałam.. Próbowałam też pocieszyć jakoś Roksanę, ale samej było mi ciężko..Wyszło na to, że pojechała do swojego chłopaka.. Na szczęście ! Mam nadzieję, że zajebiście spędzili ten dzień. Nie chcę, żeby moja Roksana była smutna.. Z uśmiechem jest jej do twarzy <3
Kama nie mogła z nami pójść gdzieś po szkole. Szkoda :c Można by powiedzieć, że walentynki spędziłam z Frycią, która też dzisiaj nie spotkała się ze swoim chłopakiem. Dopiero tak jak ja " odpracuje " je w poniedziałek. Byłyśmy dziś na udanych zakupach :D 
Najlepszy był powrót.. Umarłam prawie po drodze. Frycia jak króliczek skakała przechodząc po pasach w swoich lamobutkach <3 Przepraszam ;* Wiesz, że Cię kocham ? 
Koło Katedry robiła chyba z milion zdjęć.. Wszyscy patrzyli się na nas jak na jakieś upośledzone, ale miałam to gdzieś. Moja komentarze były bezcenne. Frycia ma szczęście, ze prawie nikt nie zna jej w Świdnicy.. Jak ja przyjadę do niej na feriach z dziewczynami, to narobimy jej taką wiochę <3
U mnie w domu oglądałyśmy The Orginals, a potem odprowadziłam ją na spacerową.. Nachodziłam się dzisiaj.. :C

Ogólnie rzecz biorąc pomimo tego, że nie spotkałam się z Dawidem dzisiejszy dzień nie był taki zły. Prezent dla mojego szczęścia już kupiony, a w poniedziałek na pewno się zobaczymy i mu go wręczę. Nie mogę się doczekać.. Tydzień czasu się nie widzieliśmy, cholernie za nim tęsknie..
Kocham go z całego mojego serduszka, bardzo mi na nim zależy. Może nie spędziliśmy tego dnia razem, ale poniedziałek jest nasz <3 Przyjadę do niego z samego rana !

Specjalnie zdjęła buty do zdjęcia.. Ojj Fryta.. ;*