` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

wtorek, 25 lutego 2014

Inna, bo inna od innych. Jaka jestem ? Wiedzą Ci, co powinni..



Cały dzień w Świebodzicach z Kamą i Błażejem. Dzień jak najbardziej zaliczam do udanych. Oni mili dla mnie od samego początku.. -.- Ta.. Moje kochane wredoty. Dzisiaj spokojnie było jak nigdy.. Chyba wszyscy wiedzą jaka zawsze wracam ze Świebo.. Może troszkę zaszalałyśmy u Kamy w domu, śpiewałyśmy, ale to standardzik. 
Ogólnie w mieście co chwile ktoś się na nas patrzył. Nie mogłam uwierzyć, kiedy wyminęłyśmy trzech fajnych chłopaków, którzy pożerali mnie wzrokiem.. :c Ogólnie nachodziłam się strasznie.. Z jednego osiedla na drugie :D Ale było zajebiście, nie powiem, że nie :D 

Błażej chce nas zabrać do Wcha do galerii ze swoimi kolegami ze Świdnicy, których sobie będę mogła poznać <3 Jejejeje <3 Dziwi mnie to, że jeden z nich mnie zna.. Jak taki popularny chłopak może mnie znać, skoro ja go w sumie kompletnie nie kojarzę z widzenia. 

Plany na jutro ? Nie mam pojęcia.. Muszę coś wykombinować, bo w domu nie mam zamiaru siedzieć :D