` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

poniedziałek, 3 lutego 2014

Mimo trudności losu trzeba patrzeć na świat z uśmiechem.



Odpoczęłam dziś sobie w domku i nie poszłam do szkoły tak samo jak Frycia i Kama. Jedynie Roksana poszła. Okazało się, że i tak nie było tych 2 polskich.. Tak czy inaczej nic nie straciłyśmy, bo nie przygotowałyśmy się nawet na spr z niemca ;D
Nie spałam prawie całą noc i teraz jestem niewyspana.. O 01:11 w nocy, napisał do mnie Dawid, że też nie może spać i nie chciał mi dać pospać.. To było w sumie słodkie :>
Ostatnio odezwał się do mnie Tomek, Błażej ( tak bardzo się upominałeś, żebyś zaistniał na moim blogu bo jesteś jego fanem namber łan więc jesteś i Cię pozdrawiam :d ) i jeszcze ten Mariusz z lodo. Miło w sumie z ich strony. Skoro już tak wszystkich tu wymieniam to chciałabym oznajmić, że Marcin jest głupi, ale za to go lubię. Bycie dla niego wredną, poprawia mi humor. Heheszki <3
Za 2 dni w środę mam urodziny.. To już 17.. Nie chcę nic organizować.. Wyszło na to, że spędzę ten dzień z moim szczęściem <3 Myślałam, że w czwartek będziemy musieli  go odpracowywać, ale nie ma takiej potrzeby <3 JEJU.
Natomiast w piątek chciałabym wybrać się z Frycią na imprezę..  Rodzice co chwile zmieniają zdanie.. Ja sobie jeszcze z nimi porozmawiam.. ;D