` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

niedziela, 23 lutego 2014

Pozytywny stan obojętności.


Tak jak mówiłam. Coraz lepiej. Momentami jedynie czuję pustkę, która zaraz potem mija.. Myślałam, że nie dam rady, że załamię się i wpadnę w depresję, ale moi przyjaciele nie chcą do tego dopuścić <3 
Wczoraj takie miłe rzeczy pisali moi koledzy. Uśmiechnęłam się w końcu szczerze od kilku dni. 
Dziś miałam iść z Ewą na lodo, ale niestety źle się czuła i jutro mamy zamiar się wybrać. Rano chciałabym się jeszcze z kimś spotkać i chyba nawet wiem już z kim.. Jestem ciekawa czy on do mnie przyjedzie :D
A co do Mariusza.. Wiedziałam, że tak będzie.. Wybrał zły moment, nie chcę teraz żadnego związku.

Drugi tydzień ferii zapowiada się całkiem niezły, nie chcę na razie NIC zapeszać. Chyba będę miała okazję poznać jakieś nowe osoby, czego nie mogę się po prostu doczekać. Kocham nawiązywać nowe znajomości.