` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

środa, 26 lutego 2014

Przyjaciel to ktoś, kto pozwala mi być taką, jaką jestem i nie myśli, że jestem niespełna rozumu.


Postanowiłam, że dziś napiszę taką notatkę dla mojej kochanej przyjaciółki Kamili, ponieważ jak się okazuje większość ferii właśnie z nią spędziłam.
No więc, kochanie, poznałyśmy się w sumie na początku roku szkolnego, a potem z każdym dniem coraz więcej ze sobą gadałyśmy. Często jestem dla Ciebie niemiła, ale wiesz, że jestem taka, ponieważ Cię kocham ? Skarbie, ostatnio przeżywałyśmy razem smutek, który ogarniał nas z powodu pewnych osób. Jeśli chodzi o Ciebie to nie przejmuj się, ponieważ serio stać Cię na kogoś lepszego, a on nie wie co traci. :* Jutro jedziemy do galerii w Wcha więc kogoś może poderwiemy. Haha :D A jak nie to został mystical ;* Kama ubóstwiam Cię za to, że znosisz moje humory i ogólnie opiekujesz się mną, gdy tylko mam ochotę w Twoim mieście troszkę.. się zabawić.. Jak nikt masz tyle wolnego czasu, którego możesz mi zawsze poświecić. Rozumiemy się, bo w końcu obie mamy zadziorne charaktery. Hihi. Zabawna jesteś, kiedy tak czasami wszystko komentujesz na głos :D Nie denerwuj się tak na grafice, proszę :* Złość piękności szkodzi. Hmm, jesteś wierną fanką mojego bloga, wiesz strasznie dużo o mnie. Na lekcjach w szkole prawie w ogóle nie robisz notatek, tylko siedzisz na tym telefonie.. Ja w sumie też, ale notatki jakieś mam, więc bierz ze mnie przykład :* Jesteś pierwszą osobą, którą znam, która ma tak dużo kosmetyków. Nie zapomnę tego, jak raz na lekcji zaczęłaś się malować, ponieważ tak bardzo spieszyłaś się na busa i nie zdążyłaś zrobić make up. Co jeszcze.. Uwielbiam z Tobą śpiewać, razem normalnie wymiatamy. Nienawidzisz matematyki :c. Mogłabym tak pisać w nieskończoność, wiesz ?
Słoneczko moje najdroższe dziękuję Ci po prostu za to, że jesteś <3.

TUMBLR