` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

piątek, 28 marca 2014

Artystycznie.


Piątek !
Dzisiaj dwie matematyki, na jednej wszyscy na luzie zdobyliśmy po 2 plusy. Natomiast na drugiej z Kaczi.. Szkoda słów.
Po lekcjach poszłam z Kamilą i Frytą do Mety, żeby obczaić conversy. Potem do mieszkania taty Kamili, następnie do chinola, papierniczego i prosto do mojego domu. Robiłyśmy plakat na plastykę, ponieważ dostałyśmy za niego szmatę. Pierwszy raz w życiu, kiedy robiłam pracę w grupie nie musiałam jej robić sama oraz zrobiłyśmy ją w ciągu kilku godzin. Jesteśmy z plakatu dumne.
Dziewczyny po 18 poszły na busa, ale Fryta się wróciła do mnie, bo jej odjechał. I dobrze jej tak. Bo jest zdecydowanie za wredna. Najśmieszniejsze jest to, że siedzi koło mnie i sama zaproponowała mi, żebym tak napisała. Dobrze, że jest świadoma swojej wredoty. :*
Pisałyśmy do chłopaków i ich podrywałyśmy. Miałyśmy taką pompę <3

Wredne, ale kochane :*