` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

niedziela, 16 marca 2014

Just tell me the truth and nothing more.



Taka brzydka pogoda.. Czemu akurat w weekend.. Nie chce się nic robić. Taka pogoda wysysa ze mnie całą pozytywną energię.. Postanowiłam, że przez ten czas zajmę się w kocu sobą. Wczoraj malowałam obraz do szkoły przez 3h.. Nie skończyłam go jak zwykle. Na razie łącznie malowałam go przez 7,5h.. Będzie dobrze. Wyjdzie idealny :D
Przez ten czas znowu chcieli się spotkać ze mną koledzy.. Musiałam im odmówić.. 
W ciągu kilku ostatnich dni troszkę się ogarnęłam. Wiem już kogo powinnam delikatnie spławić, bo to ich pisanie robi się irytujące.. Jest chyba taki jeden..  Znam go naprawdę długo, ale jak patrzę na niego w sposób taki, jak materiał na chłopaka to jakoś go w tym nie widzę. Sama już nie wiem. On jest w sumie dla mnie jak brat. Będę się śmiała jak coś z tego wyjdzie. Mina znajomych będzie bezcenna.