` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

poniedziałek, 31 marca 2014

Kiedy przyjaciel idzie z Tobą, każda droga wydaje się krótka.


Nikt nie wie, dlaczego mówiono na nią Fryta w gimbazie, dla mnie to po prostu Frycia, Frycix. 
Dzień, w którym siedziałyśmy obie na ławce przed historią na początku roku zapamiętam na zawsze. Rozmawiałyśmy o serialach, aż w końcu Pamiętniki Wampirów nas połączyły. Na początku naszej znajomości wydawałaś się taka spokojna, ogarnięta, cichutka.. Lecz to tylko pozory. Poznałam Cię bliżej i mogę śmiało stwierdzić, że jesteś taka sama jak ja. Mamy wiele wspólnego. Pierwsza myśl jaka nasuwa mi się odnośnie Twojego charakteru to chamstwo. Jesteś strasznie niemiła i wredna, ale to w Tobie lubię. Jesteś cichą wielbicielką pana R. i kradniesz wszystkie ulotki z recepcji, na których on jest. Masz chłopaka, który nie lubi żadnych Twoich znajomych i ma okropny charakter.. Dobrze o tym wiesz. Żeby zrobić mu na złość, jesteś za Realem. Jesteś wieśniaczką i mieszkasz w Sadach ;*. Posiadasz sławnych przyjaciół typu Rihanna, która jest Twoją przyjaciółką, Ronaldo - Twój przyszły mąż i wiele innych. Z Tobą czas zawsze strasznie szybko leci. Jesteś inteligentna. Wszystkim wokół mówisz, że w przyszłości będziesz lekarzem, a wszyscy i tak się z Ciebie śmieją włącznie ze mną. Lubisz podsiadać Kamę, żeby tylko siedzieć obok mnie na sprawdzianach, bo jak dobrze wiemy razem jesteśmy genialne <3 Byłaś i być może dalej jesteś uzależniona od Twojego "poła", lubisz grać w gry na telefonie i co chwile grasz w jakąś inną. Kocham tą akcję, kiedy miałaś na sobie lamobuty i biegłaś przez ulicę niczym króliczek. Musimy w końcu spędzić cały dzień, bo kiedy Ty nie miałaś czasu, ja go miałam dużo, a teraz kiedy Ty masz, to ja go nie mam.. Damy radę kochana :* Jesteś czasami naprawdę irytująca, robisz ciągle snapchaty i wszystkim rozsyłasz. Mam nadzieję, że kiedyś Ci się to znudzi. Często udajesz obojętną, a tak naprawdę w głębi serduszka to przeżywasz, dokładnie jak ja. Obie mamy ex przyjaciół i obie chodziłyśmy z raperami. A propo, nie lubisz rapsów, a kiedy ja Ci coś puszczam robisz minę, którą po prostu kocham. Zapomniałam napisać, że jesteś uzależniona od KAWY. Przychodzisz do szkoły i pierwsze co to idziesz do automatu. Pijesz przeważnie dwa razy dziennie w szkole.  Słodzisz na maxa, a ja zawsze od Ciebie biorę łyczka. Masz siostrę i brata, którzy są bliźniakami. Twój pies się Ciebie boi kiedy wołasz " PRZYTULACHY ". Nie dziwię się mu. Nagrywasz jak go męczysz, a on na Ciebie warczy. Masz kuzynki " z grubymi łydami " i " loczka ".
Rozpisałam się.. Masz w końcu tą notatkę i daj mi już spokój skarbie :*
Cieszę się, że Cię poznałam.
Kocham Cię bardzo, bardzo mocno <3