` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

środa, 12 marca 2014

Kim jesteś ? Jestem wariat, bo świat widzę w kolorowych barwach.



Oh. Dzisiaj był taki piękny, słoneczny dzień. Po szkole o 11:40 odprowadziłam Frycię na spacerową. Poszłyśmy sobie z 2 ostatnich lekcji. W domu nie mogłam siedzieć i miałam ochotę z kimś się spotkać. Miał do mnie przyjechać kolega ze Świebo, ale w sumie nie opłacało mu się, bo ja chciałam tylko na chwilę.. Załatwić.. coś.. Miałam przyjść pod mechanik do przyjaciela, ale nie chciałabym sama, ponieważ słyszałam co się ostatnio stało, jak przyszła tam jedna dziewczyna.. Dzwoniłam do kolejnych 2 chłopaków, którzy nie odbierali. Nie mogłam wytrzymać. Dziwnie się wtedy czułam.. Wyszło na to, że specjalnie przyszedł z zalewu kolega, któremu się podobam. Zrobiłam coś na co miałam zajebistą ochotę. Ulżyło mi. Zaraz potem przyszedł mój szalony wariat i miałam kilka telefonów. Z nim pogadałam sobie o wszystkim. Miałam dziwne rozkminy. Stwierdziłam, że mimo wszystko dostałam od życia to co najlepsze oraz uważam, że jestem szczęśliwa i nie potrzebuję już nic więcej.
Jeju. Wspominałam, że uwielbiam być chamska ? Przepraszam, ale ja w ten sposób pokazuję, że kogoś naprawdę bardzo lubię ;*
Jutro na długiej przerwie spotkam się z kolejnym kolegą, a potem pójdziemy wiadomo na co. 
Nie wierze. Jest naprawdę pięknie. W końcu czuję, że żyję, poznaje coraz to nowsze osoby..