` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

poniedziałek, 17 marca 2014

Mieć życie jak bezchmurne niebo ? Nierealne..


Od rana chodzę jakaś taka nieobecna, zamyślona. Czekałam tylko aż wszystkie lekcje się skończą, by móc wrócić do domu, odpocząć. Ciężko stwierdzić co mi dolega. Miłość ? Nie, nie sądzę. Staram się być dla nich wszystkich obojętna, nie chcę się do nikogo przywiązywać. Za dużo już przeszłam. Chyba, że serio w moim życiu pojawi się ktoś godny mojej uwagi. 
Roksany dziś nie było w szkole i zrobiła mi taki miły suprise. Jako, że przyjechała do Świdnicy, odwiedziła mnie. Miałyśmy chwilkę porozmawiać, ale wiadomo, jak moje kochanie się rozgada to już skończyć nie może. Kocham ją za to. Zawsze możemy o wszystkim porozamwiać. Naprawdę o WSZYSTKIM. Tak samo jest z telefonem. Wystarczy, że zadzwonię do niej żeby się o coś konkretnego zapytać, kończy się na tym, że gadamy 20 min, bo moja mama pogania mnie, żebym się rozłączyła. Z Roksaną mogłabym spędzać naprawdę dużo czasu, ponieważ z nią nigdy się nie nudzę.
Nawet dziś humor mi poprawiła <3

Dziękuję Ci za to kochanie, że jesteś :*