` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

czwartek, 6 marca 2014

Nie toleruje słowa " nie ". Zawsze dostaje to co chce.

Wszystkie w czarnych legginsach <3

Nie wiem czemu, ale dzisiejszy dzień w szkole ciągnął się za mną okropnie długo i miałam ochotę spać na każdej lekcji.. Szczerze mówiąc dziwnie się dziś zachowywałam,  sama siebie nie rozumiem..
Po szkole poszłyśmy z Kamą i Roksaną do tesco tak o, żeby się przejść. Czekałam tylko, aż wrócę do domu i odpocznę.. I pogadam sobie z kolegą.. :> Wystarczyło, że tylko napisał,  a od razu coś we mnie wstąpiło i zaczęłam cieszyć się do telefonu. Umówiliśmy się na jutro. Miał przyjść z kolegą, ale jednak specjalnie dla mnie przyjdzie sam i to w dodatku pod samą moją bramę.. Kochany :D Znamy się 2 dni, a mam wrażenie, jakbyśmy się znali całe życie. Zobaczymy co z tego będzie. A gdzie pójdziemy ? Spontan :D

Wczoraj nie byłam w stanie prawie nikomu odpisać, bo wszyscy nagle zaczęli się do mnie odzywać, jaka to ja jestem wspaniała, że zmieniłam się strasznie, a jeden kolega z drugiego końca Polski napisał, że jakbym była z jego miasta to by się za mnie brał.. Umówiłam się z kolegą ze starej klasy na niedziele, bo tylko wtedy mam czas i to jeszcze w dodatku po południu. Cały weekend mam zarezerwowany <3