` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

niedziela, 2 marca 2014

" Nie wiem jak się nazywasz, ale wiem, że istniejesz. Wiem, że kiedyś ktoś mnie kochał. "



Ostatnie 2 dni spędziłam z Kamą, Błażejem i jego kolegą Tymkiem. W piątek przyjechali do mnie, a wczoraj ja do nich. Zajebiście dobrze spędziłam z nimi ten czas, robiliśmy różne rzeczy, byłam w kinie na " Ten niezręczny moment", a wczoraj hmm.. Wczoraj poszliśmy na działkę Tymka i.. Nie wiem czy powinnam pisać tu takie rzeczy, bo przecież KAŻDY może to przeczytać.. Wczoraj działo się strasznie dużo.. Momentami nie kontaktowałam i skończyło się na tym, że spałam u Kamy.. Całe szczęście.. Nie wyobrażam sobie, jakbym wracała do domu sama o takiej godzinie z dziewczynami, które przyczepiły się do nas jak czekaliśmy na przystanku.. Moi rodzice nie są na szczęście na mnie źli..
Dzisiaj przed wyjazdem ze Świebodzic spotkałam się z Tymkiem.. Poszliśmy sobie nad strumyk w Świebodzicach.. On jest wredniejszy ode mnie.. I w dodatku jeszcze mu się podobam.. Ale ja tak chyba nie mogę.. Nie znam go przecież prawie w ogóle.. A to co się wczoraj wydarzyło.. Głupio mi tak trochę :c

Przyjaciel wyznał mi miłość.. Strasznie mnie to boli, bo wiem, że go zraniłam. Naprawdę jest taki kochany i zasługuje na kogoś lepszego ode mnie.. 

Nie przypuszczałam, że kiedykolwiek będę narzekać na takie zainteresowanie ze strony płci przeciwnej. Jestem po rozstaniu, a tyle chłopaków do mnie już zarywa.. Nie wiem co to będzie, jak jutro już do szkoły przyjdę.. 

Z Dawidem ciągle utrzymuję kontakt.. 

Przepraszam was, za to jaka ostatnio byłam..