` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

wtorek, 4 marca 2014

Nigdy nie zapominajcie o tym, by brać z życia jak najwięcej, nie bójcie się ryzykować, płakać ani być szczęśliwymi.



Dziwnie się czuję nie pamiętając różnych rzeczy, które wydarzyły się w sobotę.. Chyba chciałabym je pamiętać.. Męczą mnie one teraz..
Dowiedziałam się fascynującej prawdy, która z jednej strony mnie ruszyła, a z drugiej nie. Szkoda, że dopiero teraz się o niej dowiedziałam i to w taki, a nie inny sposób. Chociaż teraz właściwie mniej mnie ona zabolała. Nie chcę wracać do przeszłości w sumie.. Poza tym nareszcie zauważyłam komu powinnam ufać, a komu nie :D
Dzięki mojemu przyjacielowi w końcu poznam chłopaka, z którym w sumie miałam się zapoznać na feriach. :D Najlepsze jest to, że jest ze Świdnicy. W zamian za to, muszę pobawić się w swatkę i zapoznać przyjaciela z moją koleżanką. Już to zrobiłam. Teraz czekam, aż się jakoś zgadają. Chciałabym, żeby to pykło :D

Jeśli chodzi o mnie to jest tak, że w tym momencie wszystko stało mi się już takie obojętne.. Nie czuję nic..
Chcę korzystać teraz po prostu z życia <3