` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

piątek, 21 marca 2014

Uwielbiam jak robisz z siebie idiotę tylko po to, żebym się uśmiechnęła.



Od kilku dni w ogóle nie mam czasu. Spotykanie się, " nauka ", telefon. Tak, jestem od niego uzależniona, tak samo jak Frycia :*
Przez kilka ostatnich dni spotkałam się z 4 chłopakami. Wczoraj byłam z jednym do późna w Parku Centralnym. Było strasznie ciemno, ledwo szłam.. Ale miło z każdym czas spędzam. Każdy ma coś w sobie takiego.. I każdy podczas odprowadzania mnie, stoi pod moją bramą i przedłuża jak tylko może.. To są tylko koledzy.
Dziś w szkole kręciliśmy lipdub, który trwał 5h.. Stanie na schodach z ramą w ręku wcale nie jest fajne. Ogólnie rzecz biorąc mimo ciągłego " PRZYGOTOWAĆ SIĘ ", próby były ciekawe. Wszyscy coś robili, tyle się działo. Nie mogę się doczekać kiedy już zmontują wszystko. Śmieję się z Frytą, bo możliwe, że nas nawet nie uchwycili.. 
Po lipdubie byłam w galerii. Niefajnie wyszło.
Na wieczór kolega zaprosił mnie do kina. Jako, że kocham wampiry idziemy na Akademie Wampirów o 20:45. Wrócimy pewnie po 23 przez miasto z buta.. On z pewnością poprawi mi humor :D