` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

niedziela, 30 marca 2014

" Znów nie mogę sobie spojrzeć w twarz, bo się boję, że zobaczę ten sam emocji brak. "



Po wczorajszym dniu ledwo chodzę.. Tak jak myślałam. Nie potrafiłam usiedzieć na miejscu, nawet nie przejrzałam zeszytów.. 
O 15 kolega po mnie przyszedł i poszliśmy biegać na mechanika. Nigdy nie lubiłam biegać. Wręcz nienawidziłam. Aczkolwiek wczoraj dałam z siebie wszystko, fajnie mi się z nim biegało. Po treningu, który skończył się o 17, nie mogłam chodzić. Zignorowałam to, ponieważ myślałam, że ból będzie tylko chwilowy. Potem doprawiłam sobie jeszcze tą nogę i spotkałam się z Kamą, Ewką, Błażejem i Tymkiem, który po mnie przyszedł. Z Parku Centralnego poszliśmy do galerii, bo na wieczór zrobiło się chłodno, a potem z buta odprowadziłam ich na przystanek, który właściwie jest koło mnie.
Dziś nie mogłam stanąć na tej nodze :c Mam nadzieję, że przejdzie..
Czeka mnie projekt mody na plastykę, kartkówka z niemca, sprawdzian z matmy i ogarnę jeszcze dzisiaj coś z biologii. Pilna ze mnie uczennica, wiadomka :D