` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

wtorek, 1 kwietnia 2014

Bo jest ktoś kto sprawia, że ten uśmiech się pojawia.



Wczoraj nie byłam w szkole, bo ZNÓW nie mogę chodzić. Dziś doszłam jakoś do szkoły, szłam powolutku i kulałam. Daję radę. 
Dowiedziałam się ostatnio smutnej rzeczy. Nie chodzi mi o " treść " tylko o to, kto wypuścił tą plotę. Nigdy nie podejrzewałabym tej osoby. Będę musiała z nią osobiście porozmawiać.
Spotkałam się dzisiaj z Tymkiem, a potem z Karolem, który przyszedł po mnie ze swoim psem. Uwielbiam go. Karolowi miałam się zwierzyć, on nawet chciał użyczyć mi swojego ramienia, ale nie potrafię przy nim jakoś smutać. Nie ma chwili, kiedy na mojej twarzy nie byłoby widać uśmiechu, praktycznie ciągle się śmieję. 

Jutro idziemy ze szkołą do kina na Jacka Stronga, co oznacza, że mamy pierwsze dwie lekcje.