` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

piątek, 4 kwietnia 2014

Chodź ze mną chociaż zupełnie nie wiem dokąd, chodź ze mną by sens nadać życia krokom.



W szkole totalny chillout. Na pierwszej lekcji cała szkoła pisała dyktando. O 10 przez 4,5 lekcji siedzieliśmy w auli i nic nie robiliśmy. To było takie nudne.. Mieliśmy jakiś dzień historyczny.. Z dziewczynami miałyśmy straszą fazę <3
Po lekcjach odbyłam rozmowę. Coś czułam, że taka ona będzie, ale mimo wszystko dobrze się skończyło. Potem z Kamą, Frytą i Tymkiem poszliśmy do parku. Miało przyjść jeszcze kilka osób, ale wiadomcia, NIE WYSZŁO. Na początku było bosko. Kupiliśmy coś do jedzenia i do PICIA. Pod koniec jakoś straciłam humor.. Wróciłam po 20, tzn Tymek mnie odprowadził.

->LIPDUB<- w końcu skończony. Jest dużo zdjęć podczas kręcenia, ale wstawię tylko te ze mną :D