` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

piątek, 25 kwietnia 2014

Mam więcej powodów do uśmiechu niż kiedykolwiek.


Nie byłam w szkole ze względu na złe samopoczucie. Dowiedziałam się wszystkiego odnośnie tej sprawy. Głupio wyszło. Na szczęście to się już wyjaśniło i mam nadzieję, że sytuacja się nie powtórzy. Bo sorry bardzo, ale wiem coś o plotach. Kilka miesięcy temu przed liceum miałam nieźle wyrobioną opinię, która nie była miła. Opierała się ona na plotach osób, które nie zamieniły nigdy ze mną żadnego słowa. 

Dzisiaj też dowiedziałam się czegoś na swój temat. Czegoś, co wypuściła osoba, która jeszcze niedawno była mi bliska. Szczerze mówiąc nie rusza mnie to..

Po lekcjach, które były skrócone i moje kochane mordki nie miały matmy, przyszła do mnie Roksana. Pożyczyłam jej białą, koronkową koszulkę i szpilki 14.5 cm, żeby moja misia mogła iść na 18-stkę ze swoim facetem. Siedziałyśmy u mnie i zaczęłyśmy pogaduchy <3 Roksana mogłaby w nieskończoność gadać bez przerwy.. Kocham Cię misiu :*
Na wieczór może wyjdę na spacer.