` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

piątek, 16 maja 2014

Bo ja mam to coś, co oni kochają.. A one nienawidzą.



Coś się we mnie chyba popsuło. Każdego chłopaka skreślam na początku. Nie chodzi o to, że go oceniam na wstępie, po prostu staram się, aby nic między nami nie było.. Owszem rozmowa jak najbardziej w grę wchodzi, aczkolwiek nie dopuszczam, aby chłopak poczuł coś więcej.. 
Jest jedna osoba, która walczy..

Okropna pogoda. Mimo wszystko po lekcjach poszłam z kolegą, z którym coś mnie kiedyś łączyło do galerii. To była naprawdę szczera rozmowa. Jemu naprawdę na mnie zależy. Po bardzo długim namyśle i przekonywaniu mnie, pomyślałam, że w sumie mogłabym mu dać szanse. Zaczniemy wszystko od zera, od początku. Wątpię, że coś do niego poczuję. Dzisiaj jak nigdy, świetnie mi się z nim rozmawiało, byłam ciągle uśmiechnięta. Co z tego ? Trzymam się zasady, że nie wchodzi się 2 razy do tej samej rzeki. Przejechałam się już na tym kilka razy. Znajomość od początku można by było jedynie spróbować. Zobaczymy jak będzie.

Jutro WIELKI DZIEŃ <3 Aww <3