` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

środa, 7 maja 2014

Jeśli chcesz oglądać tęczę, musisz dzielnie znieść deszcz.



Wczoraj poszłam na spotkanie klasowe z moją starą klasą, z którą znam się 9 lat. Jeju. Karol w końcu przekonał mnie żebym poszła. Nauczyciele na mój widok dostawali szoku. Jak wszyscy hehe :D Tęskniłam w sumie za nimi. Strasznie dużo wspomnień. 
Po spotkaniu przyjechała do mnie Kama z Tymkiem. Zebraliśmy się w paczkę, naprawdę dużą paczkę i poszliśmy do galerii. Spotkałam tam dwóch chłopaków, którzy do mnie że tak powiem " startują ". Nie zrobili na mnie dobrego wrażenia.
Dzisiaj pojechałam z Roksaną do Kamy. Biedactwa miały takiego dołka.. Chciałyśmy tylko we trzy spędzić ten dzień, ale potem zadzwoniłyśmy po Tymka. Z początku było bosko na koniec złapałam zamułę. Znów zrobiło mi się tak okropnie smutno. Tymek był ciągle przy mnie i robił wszystko co w jego mocy, żeby mój uśmiech wrócił. Kama ma całą szafkę skarbów hahah <3 Głupki wiedzą o co chodzi <3