` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

czwartek, 29 maja 2014

Jest taka ładna. Ludzie myślą, że ma wszystko, że może mieć każdego faceta, o którym zamarzy. Może i ma wiele, jednak w jej życiu wciąż brak miłości.



Od soboty w ogóle nie mam czasu na nic. Lekcje i tylko lekcje. Mamy teraz tak nagle pod koniec roku szkolnego taki zapierdziel. W tym tygodniu 7 sprawdzianów już było ( w tym poprawy i zaliczenia ), 2 wypracowania, prasówka z opinią, przemówienie, uzupełnienie ćwiczeń z dwóch przedmiotów, rozmowa o pracę i jakieś drobne zadania domowe. 
Dzisiaj miałam mieć spr z angielskiego, do którego się wczoraj uczyłam, ale nie dałabym rady w szkole. Tak bardzo się źle czuję.. :c

Wczoraj na chwilkę wstąpiłam do Karola. Zaprosił mnie na ostatni odcinek 8 sezonu Housa. Serial, który on ubóstwia. Była też bitwa na poduszki :D Potem doradziłam mu w co ma się ubrać do kina :D Wczoraj ten głupek miał 17 urodziny :D

Znów dawni znajomi się do mnie odzywają z propozycją spotkania..