` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

sobota, 31 maja 2014

Możesz nie widzieć nic, spoglądając mi w oczy. Ten syf pozbawił mnie jakichkolwiek emocji.


W końcu można odpocząć ! Po tak ciężkim tygodniu, należało się. Wczoraj po szkole poszłam na małe zakupki z Roksaną. Potem wyszłam z Karolem na 1h. Nie chciałam siedzieć sama w domu więc zadzwoniłam po Kamę, która przyjechała ze Świebodzic. Akurat kiedy już przyszła, zaczęło lać. Poszłyśmy sobie do maka na darmowe wifi. O 20 znowu przyszedł Karol. Nie ukrywam, że wczoraj brałam wszystko do siebie, byłam przepełniona wszystkimi uczuciami. Byłam zła, było mi smutno, a zarazem śmiałam się jak opętana. Z Karolem zostałam jakoś tak do około 22, choć na wieczór było już chłodno. W domu nie miałam humoru, ale wystarczyło kilka osób po to, by mi go przywrócić <3

Dzisiaj na wieczór wychodzę z chłopakiem, z którym bardzo dawno nie gadałam, jakoś tak z kilka dobrych lat.. Pójdziemy na jakiś spacer, pogadamy na spokojnie. Niestety jestem dobra w te gierki i wiem jakie on ma intencje, wiem do czego zmierza.