` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

poniedziałek, 5 maja 2014

Trzymając się za ręce idziemy wspólną drogą naszych słabości, lęków, obaw i wad ku wspólnemu szczęściu korzystając z bagaży doświadczeń.


Mimo moich humorków postanowiłam się wybrać dziś do Wcha do galerii w poszukiwaniu szortów. Moja kochana Kama drugi raz powiedziała, że nigdy więcej nie robi ze mną zakupów. Wiem, że znowu ją wyciągnę :*
Jestem strasznie wymagająca jeśli chodzi o ubrania. Błażej z Kamą powinni już to wiedzieć. Po dłuższym poszukiwaniu W KOŃCU znalazłam. Nie są takie o jakich marzyłam, ale miałam dość szukania więcej. Podobają mi się <3 Najcenniejsza była ich mina, kiedy usłyszeli, że je biorę.
Do tego kupiłam pomarańczowy podkoszulek z koronką. 

Nie mam sił dzisiaj. Tęsknie..