` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

niedziela, 8 czerwca 2014

Summer !


Wczorajszy dzień od rana do wieczora spędziłam z moimi kochanymi zołzami. U nas w szkole został zorganizowany piknik, na który kto chciał, mógł przyjść. Czekałyśmy z Frycią na Kamę w parku centralnym, a potem udałyśmy się do szkoły. Miałyśmy taką " chcicę ", że po jakimś czasie poszłyśmy do galerii, a potem na morwy. Tyle chodzenia.. Kiedy wróciłam do domu, nogi mi odpadały.
Mimo wszystko dziękuję Wam za wczoraj <3

Dzisiaj natomiast z samego rana poszłam na działce. Smażing <3 Po południu poszłam na spacerek z psem Karola.. i z nim. W pewnym momencie się "obraziłam", gdyż nie został pomyślnie zrealizowany mój plan :c Długo ten foszek nie potrwał :D
Jest tak gorąco, że nie chce się już chodzić do szkoły. A muszę jeszcze powalczyć o kilka ocen..