` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

poniedziałek, 21 lipca 2014

" SĄ WAKACJE " ~ Frycia.



Miałam problem z lapkiem i brakiem czasu.. Codziennie poza domem.. Odnowiłam dobre kontakty z Tymkiem, a w piątek byłam na mysticalu.. Było bosko. Miałam spać w Sadach u Fryty, ale wylądowałyśmy z 2 koleżankami w mieszkaniu u kolegi. O 5 rano podszedł po mnie kolejny kolega, który odprowadził mnie do domu. Nigdy nie mam dla niego czasu wiec chociaż tyle udało mi się dla niego poświęcić. Całą sobotę leżałam w łóżku.. Dosłownie.. Tak się źle czułam po mysticalu. Wiadomo.. xD Spotkałam tam tylu moich kolegów, że szok. Miło mi się zrobiło, jak ciągle byli przy mnie. Po południu już było mi lepiej, ale i tak leniłam się w łóżku. W niedziele z rana pojechałam się opalać na działkę, a po południu do wieczora w końcu spędziłam czas z Karolem. Byliśmy wszędzie.. Nad zalewem, w parku na Spacerowej, na osiedlu z jego psem. W parku mieliśmy pompę z kolesi, którzy się do nas przysiedli.
Miałam zorganizować melanż na mojej działce 24 lipca przed moim wyjazdem, ale większość osób nie może wtedy być, więc zorganizuję na mój powrót czyli jakoś tak 4 albo 5 sierpnia. Nie mogę się doczekać, to będzie niezapomniany melanż.. Mój bff pomoże mi wszystko przygotować.
Ogólnie postanowiłam, że nie mogę przywiązywać się tylko do jednej osoby. Są wakacje i muszę się wyszaleć. Wiecie o co chodzi.. :*

Dziś jadę do Świebo :D