` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

wtorek, 5 sierpnia 2014

Łatwo się zgubić gdzieś między marzeniami.



W Głębokich całymi dniami się opalałam przed domkiem <3
W niedziele wróciłam nareszcie do domu, do Świdnicy. Mimo, że byłam zmęczona pierwsze co, to zaczęłam ćwiczyć. Zaniedbałam się, ponieważ nie miałam czasu, a na wczasach nie miałam możliwości. Od wczoraj spędzam czas poza domem. Codzienne spotkania.. Jak ja to lubię. Dziś miał być mój melanż, ale ze względu na zbyt mała ilość osób, ponieważ praktycznie nikt nie mógł, zostałam zmuszona do jego przeniesienia. Nie zdradzę kolejnej daty, bo nie chcę zapeszać. Poza tym mam na dzisiaj zaproszenie na inny melanż na działkach. Miałam się wybrać, ale dziś przyjdzie do mnie Roksana, z która nie widziałam się ponad miesiąc :D

Muszę czekać do połowy miesiąca, aż ten głupek wróci.