` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

niedziela, 10 sierpnia 2014

I nagle ktoś wyłączył deszcz i zaświeciło słońce.



Przedwczoraj, w piątek, Karol zrobił mi takiego suprajsa i przyszedł do mnie z samego rana ! Ledwo wstałam z łóżka, byłam nieogarnięta. Tak się ucieszyłam na jego widok. I prawie cały dzień się z nim widziałam. Przyszłam po południu do niego, a o 18 poszliśmy na "melo" Fryty, które odbyło się na czwórce. Było strasznie dużo typa. Na początku było dziwnie, na wieczór dopiero się fajnie rozkręciło. Przenieśliśmy się na plac obok. Było zajebiście.. <3 Na wieczór chciał mnie odprowadzić taki chłopak, który ciągle mnie zagadywał, ale ostatecznie zrobił to Karol. Był pierwszą i ostatnią osobą, z którą się wtedy widziałam. 
Wczoraj się opalałam z rana, a zaraz potem wbiłam do niego, bo miał wolny dom. Było bosko <3 Tyle w temacie <3