` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

niedziela, 31 sierpnia 2014

Podsumowanie wakacji.



Dwa miesiące wakacji już zleciały. Przyznam, że mimo wszystko to są moje najlepsze wakacje w życiu z zajebistymi osobami. Każdego dnia coś się działo, zrobiłam tyle rzeczy, o których kiedyś mogłam sobie tylko pomarzyć. Imprezy, spotkania, morwy, rowery. W ciągu tych wakacji straciłam kilka osób, by poznać i zrobić miejsce na nowe. Poczułam prawdziwe szczęście, smutek i zobaczyłam na kogo tak naprawdę mogę liczyć. Nie potrafię ich opisać szczegółowo, bo jak wcześniej wspomniałam, co chwilę byłam gdzieś poza domem i robiłam szalone rzeczy. Niczego nie żałuję. Odpoczęłam, pobalowałam, nauczyłam się czerpać z życia to co najlepsze.
Po prostu nie zapomnę tych wakacji. Dziękuję <3