` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

piątek, 15 sierpnia 2014

Prawdziwej przyjaźni żadna siła nie zniszczy, żaden czas nie osłabi.



Przez cały tydzień w ogóle nie miałam czasu na pisanie notatek. Za dużo rzeczy tak nagle wydarzyło się w moim życiu. To były zajebiste i piękne chwile, które na pewno będę miło wspominać. Nie mam pojęcia, dlaczego i co tak naprawdę się stało. Przecież do tej pory było inaczej. Dosłownie. Blokowałam wszystko co tylko się dało, wychodziło mi to genialnie i normalnie dawałam radę jak nigdy. A potem wydarzyło się coś zupełnie nowego. Nie pozwolę, żeby przez kilka ostatnich dni zepsuło się wszystko to, co było między nami przez prawie pół roku. Tego przez cały czas się bałam. No nie ma opcji. Jesteś po prostu zbyt ważną osobą w moim życiu. Potrzebuję Cię. Jako jedyny byłeś przy mnie zawsze, w każdej chwili, kiedy kogoś potrzebowałam. Zawsze mogłam na Ciebie liczyć. Uda nam się, uwierz. To była tylko chwila, jeden moment, który nie zmieni mojego podejścia do Ciebie. Mówią, że warto spróbować i żałować, niż żałować, że się nie próbowało. Spróbowaliśmy, nie wyszło. Dużo rzeczy w życiu się nie udaje, ale to nie znaczy, że trzeba się poddać. Na mnie możesz zawsze liczyć. Mam z Tobą za dużo wspaniałych wspomnień. Po prostu bądź, jak zawsze :* Jeśli miałabym wybór, stanowczo wybrałabym przyjaźń, bo jest ona czymś najcenniejszym, co mnie w życiu spotkało. Przyjaźń z Tobą :*


Frytce udało się mnie wyciągnąć na dzisiejszy mystical. Myślę, że będzie fajnie. Potem jadę do niej spać. Tylko, że tym razem pojedziemy.. :D