` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

środa, 3 grudnia 2014

Bo każda miłość musi mieć swój szczery slang, inaczej znaczy mniej niż zero jak Lady Pank



Jest tak pozytywnie od kilku dni, aż  nie mogę  w to uwierzyć. Co jest w tym najlepsze ? Sama do tego doszłam, wzięłam się i zaczęłam nad sobą pracować :D Nie mogę się denerwować i zaprzątać głowę niepotrzebnymi sprawami. Mam dość szukania problemów tam gdzie ich nie ma. Tak jest zdecydowanie lepiej. Najlepiej. 



Edit: tu głupi głupek znany jako "misiek". Ze skrajności w skrajność. Raz wyzywa i bije, raz po 15 minutach pisze, że już tęskni. Co zrobisz? Nic nie zrobisz. Ta notatka nie będzie skomplikowana, nie trzeba będzie czytać jej dwa razy ;) No a w tym momencie Marzena leży na moim łóżku i rozkminia teksty w piosenkach hip hopowych. Kobiety chyba nie umieją robić dwóch rzeczy na raz - słuchać muzyki i rozumieć tekstu xD Pracuje nad nią, będzie dobrze :* By the way. Kobiety, ciężkie jesteście w obsłudze. Zróbcie coś z tym, bo w końcu się poddamy i będziecie narzekały "gdzie Ci mężczyźni...". Na szczęście mnie to nie dotyczy, bo Marzena ma coś więcej niż się spodziewałem. Tak jak pisałem ostatnio, to to czego nie da się zdefiniować. I uzależnia. Misiek wiem, że to czytasz, i wiem że wiesz że ja nigdy Ci nie odpuszczę :* Nie wiem, czy to klątwa, czy wręcz przeciwnie. Ciesz się albo płacz. Cokolwiek. I tak będę.
Kazała mi napisać, więc pisze. Marzena jest fajna xD Nie sądzę tak, no ale niech jej będzie. Najukochańsza istota na Ziemi :) <3