` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

wtorek, 30 grudnia 2014

Podsumowanie 2014r.



Chciałabym podsumować 2014 rok. Był to jak na razie najlepszy rok do tej pory. Zaczął się nieciekawie, ponieważ rozpoczęłam go rozstaniem. Następnie poznałam bardzo dużo nowych ludzi, którzy wpłynęli na moje życie. Pamiętam codzienne wychodzenie z każdą osobą osobno. Ten rok będzie kojarzył mi się z ostrymi melanżami, które już rozpoczęły się w marcu, ciągłymi jazdami do Świebodzic również na " melanże ". To jest drugie miasto po Świdnicy, z którym mam pełno miłych wspomnień. Wakacje w tym roku były nieziemskie. Tak samo poznałam dużo nowych ludzi, że tak powiem wakacyjne romanse. Wyszalałam się po prostu. Codziennie od rana poza domem, a wracałam na wieczór. Wypady z dziewczynami i te sprawy. W sierpniu się ogarnęłam i raczej uspokoiłam jeżeli chodzi o podboje sercowe. Wystarczyła jedna osoba, która przez cały czas była przy mnie i na odwrót. No po prostu najlepsze wakacje ! Mam jeszcze kontakty z niektórymi osobami z wakacji. Ogólnie w tym roku może nawiązałam nowe znajomości, ale co z tego jak i tak większość odeszła tak po prostu. Nie wiem czemu tak się dzieje i czemu tak wyszło. " Cieszmy się kochać ludzi, bo tak szybko odchodzą " - pierwsze co mi przyszło na myśl. Nabrałam jeszcze więcej pewności siebie, uniezależniłam się, co jest piękne. Czy żałuję czegoś w tym roku ? Nie, niczego nie żałuję, aczkolwiek jest mi przykro z powodu różnych spraw. Liczę na to, że rok 2015 będzie jeszcze piękniejszy, będę miała 18stke więc będzie jeszcze więcej melanży. W życiu nie spodziewałam się, że stanę się taką osobą jaką teraz jestem. Niezmiernie mnie to cieszy. W końcu znalazłam osobę, która jest mi przeznaczona. Zabawne, bo praktycznie ciągle byliśmy gdzieś blisko siebie.

W skrócie rok 2014 to rok pełen nowych znajomości, rozstania, szczęścia, smutku, szaleństwa, melanży, MIŁOŚCI, nowych doświadczeń, odważnych, niegrzecznych i pięknych momentów.
Cieszę się, że jednak zostało kilka bliskich mi osób. Wspaniałe mam wspomnienia <3