` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

czwartek, 19 lutego 2015

" I kiedy powiesz mi, że wszystko jest tak jak chcesz, nie uwierzę Ci tutaj nawet przez moment, bo nie mogę zrozumieć, skoro narzekasz codzień. "



Każdego dnia marzę tylko o tym, żeby pójść spać. Te dni mnie tak wykańczają.. Ciągle chodzę niewyspana.. Jedyną osobą, która sprawia, że automatycznie się ożywiam, jest mój chłopak, z którym widuję się praktycznie codziennie przez kilka godzin. Nawet przed szkoła, ale głównie na wieczór, kiedy już ogarniemy wszystko do szkoły.
Najbliższy weekend zapowiada się bardzo ciekawie, jedziemy na 18stkę do kolegi i koleżanki od niego z klasy. Drugi raz będę z nimi imprezowała i kilka razy byłam z nimi w sumie na lodowisku. Jakby popatrzeć na to z tej strony to jestem bardziej " zbliżona " do ich klasy niż do mojej. Czemu oni muszą być tak zgrani.. Czasami im po prostu tego zazdroszczę. Nigdy nie mogę trafić na klasę, w której wszyscy tak dobrze by się dogadywali. 

W szkole zajebiście mi idzie i co najlepsze ? Sama to wszystko osiągam. Tak po prostu, widocznie nikogo nie potrzebuję, bo bez niczyjej pomocy potrafię sobie poradzić. Śmieszy mnie widok ludzi, którzy są uzależnieni od innych. Sama kiedyś taka byłam.