` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

wtorek, 7 kwietnia 2015

Tytuł1

Karol: Kazała mi napisać, a nawet nie wiedziałem gdzie tu jest znaczek do dodawania nowej notatki xD Tak to już jest, robię to przecież z pasji... Za to z pasji spędziłem całe święta przy kompie. Gothic - gra mojego dzieciństwa, i chyba nie tylko, bo wciąż mam do niej słabość :D Marzena musiała jakoś to wytrzymać, bo normalnie jak parę godzin mnie nie widzi to już taka mała tragedia. No a tu bite 4 dni siedziałem i grałem :D W sumie wyszło 20 godzin, chociaż do rekordu trochę brakuje. Na feriach jak kupiłem sobie nowy komputer to przesiedziałem w ciągu pięciu dni... 48 h na graniu w Path of Exile :O Teraz tego nie rozumiem, ale jak coś człowieka wciągnie to już tak jest że nie można się oderwać. Jedni czytają książki po nocach, jedni grają całymi dniami. A wspominając już o pasjach, zainteresowaniach i wciągnięciu to Marzena jest prawdziwym mistrzem jeśli chodzi o rysunek. Jedyne czego jej brakuje to samozaparcia, bo jedną prace potrafi robić miesiąc. Tak to już jest jak się ma słomiany zapał i siada się do rysowania raz w tygodniu :)