` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

sobota, 23 maja 2015

W każdym detalu akordzie i dźwięku, bez Ciebie życie nie miałoby sensu.


Wczoraj już 8 miesięcy mieliśmy <3

Od kilku dni zaczęłam mocno się zastanawiać nad zmianą telefonu, bo z moim praktycznie już nic się nie da zrobić i cokolwiek nie zrobię, tylko się denerwuję. Biorę się też za siebie i coraz częściej znajduję czas na ćwiczenia z czego jestem mega zadowolona. 
W przyszłym tygodniu mamy próbną maturę. Nie stresuję się za bardzo, bo wiem, że z matematyką sobie na stówę poradzę. Najgorzej chyba z polskim, nasza nauczycielka nie umie przekazać nam wiedzy. Z ocenami nie mam problemu, myślę, że nawet nie będę musiała zaliczać niczego przed wystawieniem ocen długopisem. Ostatnio jestem przerażona tym, że z niektórych przedmiotów jest tak słaby poziom, że uważam, że niczego się nie nauczę. Albo niski poziom, albo nauczyciel, który kompletnie nie potrafi prowadzić lekcji. Na początku 2 klasy myślałam nawet nad zmianą szkoły, tylko, że nie ma nigdzie ciekawego profilu dla mnie, dlatego pozostanę tu gdzie jestem.
Tydzień temu byłam jeszcze z misiem i jego znajomymi z klasy na basenie w aquaparku, a potem w Jaworzynie na grillu jego klasy. Wspaniali ludzie.

Kurde, jestem naprawdę szczęśliwa *.*