` Chcieć się razem zestarzeć jest jedynym dowodem wielkiej miłości.

środa, 6 maja 2015

Znowu zaczynam żyć od nowa.



No nieźle zaniedbałam tego bloga.. :C
Ostatnio zaczęłam się brać w końcu za rysowanie i malowanie nawet. Następnym razem wrzucę moją gotową pracę, którą muszę najpierw przynieść do szkoły, pokazać nauczycielce od sztuki żeby dała mi dodatkową ocenę, a potem podaruję ją Karolowi, bo chciał. Wczoraj go nawet szkicowałam. Był moim żywym modelem. To było naprawdę fajne doświadczenie. 
Dzisiaj mieliśmy klasowe spotkanie naszej byłej klasy z gimnazjum. Było 10 najlepszych osób. Na początku niechętnie chciałam się wybrać, ale okazało się, że była to mega dobra decyzja. Super osoby, dlatego ten czas tak szybko zleciał. Ponad 4h z nimi.. Szkoda, że za czasów gimbazy nie miałam z niektórymi z nich tak dobrego kontaktu. Po tym jak odwiedziliśmy nauczycielki to troszkę mniejszą ekipą poszliśmy do pizzerii na pizze i piwo. Pogoda była jedynie okropna, bo od rana padało. Ogólnie udany dzień.
A jutro już szkoła..